Orangepoint, Strana 6

Značka Orangepoint® nějak vznikla a nějak se vyvíjela. Lhali bychom, kdybychom tvrdili, že máme svůj styl úplně pod kontrolou. Naposledy jsme před pár lety vymysleli úplně boží pánské tričko s vtipnou myšlenkou a prodali jsme po celém Česku celkem sedm kusů. Z toho tři zůstaly u nás doma.

Jindy se nám nějaký model vlastně vůbec nelíbí a nakonec se krásně prodává. Dalším typickým příkladem je to, když Daniela navrhne krásný decentní model pro typickou aktivní ženu ve věku 50 let a první, kdo ten model chce, je dcera Denisa, které je 19. Proto jsme si po všech těch letech řekli, že už nebudeme chytračit, budeme chodit po světě s otevřenýma očima a nastraženýma ušima a že se budeme ptát ostatních, co chtějí nosit. A to je zřejmě přesně to, čím se Orangepoint® nejvíce odlišuje od ostatních značek.

Necháváme se inspirovat především našimi zákazníky. Snažíme se dělat modely, které se dají běžně nosit. Navrhujeme kolekce oblečení na procházku, do kanceláře, do divadla … a třeba i na ples. Nebojíme se větších velikostí, ani netypických velikostí pro dlouhány a pro ty, kteří jsou malí a krásní. 

na__vrh_bez_na__zvu_(2)

Žádné produkty značky Orangepoint nebyly nalezeny...